سبحانسبحان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

سبحان ناصری

هیچ گنجی مثل مادر نیست

1391/3/16 14:01
نویسنده : بابای سبحان
311 بازدید
اشتراک گذاری

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

چقدر مثل بچگی هام  لالایی هاتو دوست دارم

سادگی ها تو دوست دارم ، خستگی ها تو دوست دارم

چادر نماز زیر لب خدا خدا تو دوست دارم

 

کاشکی رو تاقچه ی دلت آینه و شمعدون میشدم

تو دشت ابری چشات یه قطره بارون میشدم

کاشکی میشد یه دشت گل برات لالایی بخونم

یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم

 

بخواب که میخوام تو چشات ستاره هامو بشمارم

پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم

دنیا اگه خوب ... اگه بد ، با تو برام دیدنیه

باغ گلای اطلسی ، با تو برام چیدنیه

 

مـــــــــــــــادر ...

 

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

لالایی ها تو دوست دارم ، بغض صداتو دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ساراجون
4 اردیبهشت 91 12:41
من عاشق این شعر و آهنگ هستم تقدیم به تمام مادرای دنیا
سیمین
5 اردیبهشت 91 14:29
من بارها و بارها با این آهنگ گریه کردم خیلی دوست دارم این آهنگ رو ممنونم از انتخاب این آهنگ هر روز توی محل کارم بارها و بارها میگذارم و گوش میدم بهم آرامیش میده موفق و موید باشید
مامان رادین
22 خرداد 91 12:49
این شعر و آهنگش خیلی زیباست....باباش هم خیلی با احساسه که این آهنگ زیبا رو گذاشته اینجا. لطفا عکسای جدید آقای سبحان رو هم بذارین
مامان زهرا
26 خرداد 91 11:28
تولد تولد تولدت مبارک
صدو بیست ساله شی کوچولوی ناز
خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید


سلام
ممنون از لطفتون
اگه آدرس وبلاگ گلتون را بدید خوشحال میشم تا یک سر هم به شما بزنیم
مامان علي خوشتيپ
26 خرداد 91 13:19
تولدت مبارك عزيزم.الهي 120 ساله شي
مامان آریا
26 خرداد 91 16:47
سلام سلام تبریک میگم امروز تولد گل پسرتونه ایشاا.. 100 ساله شه آریا کوچولوی منم امروز دنیا اومده