سبحانسبحان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

سبحان ناصری

استیکر جدید

1393/4/22 1:06
نویسنده : بابای سبحان
252 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

من که از خنده ترکیدم

تو شبای عید تا اومدم دو تا عکس درست و حسابی ازت بگیرم  کلی ما رو خندوندی ، زمان ما از این خبرا نبود، بزرگترا  به ما میگفتند بخند بعد ما مثل این آدم آهنی ها که بهشون برنامه میدادند یک لبخند کوچولو میزدیم . اما اینجا انواع و اقسام  مختلفی از شکلکها رو شاهد بویم .

فکر  کنم از این ادا بازیها بشه بعنوان استیکر در سایتهای اجتماعی استفاده کرد.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آقای نی نی
22 تیر 93 9:10
سبحان جون به خاطر این همه توجه و حساسیت که به دستور باباجون داشتی ازت ممنونیم
مهسا
22 تیر 93 11:13
من یادمه وقتی بچه بودم خیلی خوش خنده بودم و به هر چیزی می خندیدم دیگران از خنده های من می خندیدن
مامان نوشین والناز
22 آذر 93 19:34
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ میای لینک کنیم اگه موافقی خبرم کن